Jag har sommarjobb!! Gör min Quiz!

Fy fan va skönt!! Inte nog me att de e världens finaste väder ute, det är "Grey's anatomi" ikväll  och ja ha ett läppglans som luktar melon...neheddå....
NU ha ja ett sommarjobb me!!
Banne mej! Så de blir utomlands i aug./sept. i sommar mina babes!

Bulgarien, Sunny Beach, nån?

       image10      image11      image9

Soo happy! :D   

Vårtecken;
Sett, hört och upplevt...
♥ Lättklädda pojkar ;)
♥ Tre citronfjärilar
♥ Flugor
♥ Geting
♥ Tussilagos, Krokusar, Snödroppar...
♥ Ogräs
♥ Vårfåglarna
♥ SOLEN
♥ Solade i bikini igår me..från tio till tre..så de så!
första ggn i bikini i år...and I'm loooving it!

image13to be continued...


♥  Är du den rätta för mig?

Jag tycker att DU ska testa, men kom ihåg! Svara ärligt...
Lycka till!
     


Kommentarer
Postat av: Clara

Hahah... fy fan vilket roligt quiz. Inte riktigt gjort för att tjejer ska svara på kanske.. :P
Skrattade gott iaf :)

2007-03-28 @ 21:47:31
URL: http://clarne.blogg.se
Postat av: Jimmie

Härliga frågor på quizen =D

Härligt med alla vårtecken! Man blir ju helt lyrisk när man går och njuter i solen. *vårkänslor*

Ha det gott, kram.

2007-03-28 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0