It's life...for now..


STOLT
E såå stolt över min vän clara!...
she's loosing it...and it's my and saras förtjänst... :) så himla fin e hon!


FÖRVIRRAD
Killar...need I say more? förstår lixom inte va dom vill...
Gör man inte det så blir han sur...å om man gör det..så e de nå annat som e fel...
å e man då rätt instabil inom de området så...
de e asså lite jobbigt att va me om samma skit jämt....
är ingen snäll...å go utan nån hake...


ÖPPET HUS
hade vi i skolan me....clara ha lite bilder från de...såå bara å gå in å checka it out...
Va för övrigt världens bästa värd..:p
"Hej, välkomna, vill ni ha en lapp?"


HUSET
Japp de blev ett besök där i helgen igen...Kul!
Mina pinglor va me åsså...lina å julia... :)
clara å sara me offcourse...men vi sitter ju praktiskt taget ihop ändå såå...
Träffade Kris från england...london...hihi
He got me drunk godammit! drack 6 sex on the beach (sexor)
hmm....han va trevlig anyways...såå....sen va ju min alldeles egna bartender där me:)
Klas godammit! <3

DAGEN EFTER
De blev en sån nu ja.....men men typ tredje ggn sen ja va femton typ såå....No harm done...
fast de va skönt....bara sovit hela dan....gött gött....ville dock te träningen ...
men piggna te först en kvart innan passet sku börja såå....nä..:p
blir pass imån istället...
För övrigt ska jag sova nu....å dricka massa mjölk...fö de e gott! (ha redan druckit två liter:p)
sov så sött everybody!

MYSA
Säger som clara....mys i all ära...men nu ska jag ha tid för mej....
såå singel för tusan...men vill du mysa? då e du välkommen!
G'night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0