Hakuna Matata...

Sara å Sara här!
Idag har vi gått runt sjön...och suttit vid det stora vita huset
och solat i en och en halvtimme... :)
har för övrigt kunnat andas bra idag...tog allergitabletten...vilket gör att jag är dööötrött nu...
kollar på disneydags nu...ska snart hem till sara och mysa loss...
käka ananasringar me vit choklad-sås, hyra film och äta choklad....
ååååhhhh va mumsigt!

Clara ska iaf vara med Andreas-med-dom-fina-ögonen idag å se på tre filmer...banne mig...saw 1, 2 och 3...

åhh va söt pluto e då:P  han e kär...<3

ska snart åka...väntar bara på bilen...*rastlös*

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Clara

Hello My Babes!
Tack för idag.. Känner mig lika blek som innan iofs =)
Hoppas ni får det trevligt ikväll, inte för mycket mys utan mig bara =/
De blev bara Saw.. Han vågar väl inte titta på uppföljarna :)
Träna imon, kan ni behöva :P
Puss och Puss

2007-03-31 @ 19:55:51
URL: http://clarne.blogg.se
Postat av: Jimmie

Det låter som ni haft en RIKTIGT bra kväll. Låter riktigt mumsigt o härligt. Själv har man varit ute till nu. Dags att hopp i säng ju.

Kram

2007-04-01 @ 04:20:09
Postat av: Alex

Låter mysigt det där du sara :) att mysa alltså ;)
Och om du inte sett saw-filmerna så måste du göra det :) sötis ;)

2007-04-01 @ 13:05:48
Postat av: Andreas

Clara, jag vågar nog visst titta på uppföljarna! :P
Blev som sagt bara Saw, men vi kollade på Blade 3 också som vissa andra inte vill se på. ;)

2007-04-01 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0