Glücklich...

Wiee....dagen i skolan va bra...helt ok:)
Målar en stor akvarell nu....blir rätt bra:)
När ja kom hem blev de lite sämre....nått hysteriskt anfall och såå...
klockan 18.25 kommer vi till träningen i hopp om att mina aggressioner ska försvinna....
då träffar ja min söta kompis,(no names mentioned)soo long time no seen....
Såå kul att ses igen....bestämde fika och fjärilarna flög runt och gjorde loopar i magen...:p
Träningen gick därefter perfekt....men svettigt va de:p

Måste bara lägga in ett Britney citat med: (eftersom clara å sara insisterade...)
"If you really want me, move slow..." 
och ett från Greys:
Pick me! Choose me! Love me!

Om du mår bra av att snacka skit om mej och mina kompisar, då få du fortsätta me de....vill ju inte att du ska må dåligt lixom...å japp du läste rätt...för ärligt talat....en av oss ha faktiskt vuxit upp...
Tycker mest synd om dej...That's it.

Vidare...ni killar som inte vet hur ni ska bete er för att vinna
mitt förtroende och tyck om' kan ge upp nu....eller lär er...

Ni som betyder nått vet precis va ja menar....
Älskar mina två små pinglor... <3


Kommentarer
Postat av: Clara

Och vi älskar dig! <3

2007-03-22 @ 22:06:41
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0