100 Höjdare!

Haha sååå roligt!
Vilka freaks de bor i sverige! Kan inte sluta skratta!

Dagen idag har varit helt ok...fast väldigt tröttig...
vaknade sent (jävla sommartid)....åkte te skolan....målade lite...och åkte hem...
mötte sara och åkte te mej och satte oss i solen, med en kopp te...
Messade Clara för att kolla va hon gjorde och om hon ville joina...men ha vart dissade sen typ tre....hmm?
What's up?
Vi e lite oroliga för dig nu clara....såå hoppas de inte ha hänt någe... :(
Hör av dig?
Kl 19.00 gick jag och min mor ut en sväng....hurtigt! men lite småkyligt... :)

För övrigt tänkte jag va ledig imån, känner mig lite dålig....jävla pollen...och jävla förkylning!
Team Sportia-kväll för friskis medlemmar imån me! kan ju försöka tro att man hittar någe.....dit ska vi iaf...alla tre!
Hoppas på fint och varmt väder imån! sola, sola, sola!

Nu börjar gäsparna komma....trött trött...

Men men sov så gott....och titta på 100 Höjdare!
De e humor! gdamnit!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0