Trött...


"Tjena! kul å se dig!!"

Fan börjar bli helt ok på jobbet nu...:) I like my nya boy-friends:)
å girlfriends too men de finns inte så många sånna på min avdelning:p
Skönt att man har börjat komma in i arbetet...tiden går så mycke fortare då...;)
Den 10:nde augusti Johan, då firar vi;)
Ska ha ett shake-battle med Johan från jobbet å hans vänner....så ni vet tjejer;)
Han har utmanat oss på stång-dans på huset....jag antog den;)
hehe....
Lär bli kul å se....
Ska sova snart igen.. :p har sovit typ två timmar....
vaknade lagom till andra avsnittet av vänner;)
hehe såå blir lite thé å polly.....
sen lägga mig i sängen å se på csi och daybreak...
Joina? (för de e rätt skönt (; )


Lysekil i helgen, till min vän Lina:)!! fan va skoj de ska bli:)
Önskar mig massa sol å bad:)
Vart ska ni på midsommar?

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mr nice guy

jag joinar jättegärna;)

2007-06-18 @ 21:27:02
Postat av: Mr nice guy

jag joinar jättegärna;)

2007-06-18 @ 21:27:08
Postat av: Jimmie

Haha, signa upp mig som publik på ert stång-battle. Jag vill inte vara med för då skulle ni inte ha en tillstymmelse till chans... ;P
Oh, polly... det var längesen. Bjuder du? Ge mig!
Jaja, jag kan ju göra mig lite thé iaf. =)
Kramkram

2007-06-18 @ 21:41:00
URL: http://blog.fong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0