sött


Sötast
låt ever (",)

"-Men just idag så hände någonting mig...
jag fick en lapp och den var skriven utav dig!"

Det stod såhär:
"Du e den sötaste som finns, du e den finaste jag vet...
Du har allt det där som alla önskar sig....
Och vet du? Jag diggar dig!" 

"Solblekt hår och bruna ögon, ett leende som gör att allt blixtrar till
åh, om jag vågade fram till dig, och fråga om du vill...
Men här jag står, en bit på avstånd...
Du är den som alla andra vill ha...åh, om jag vågade fram till dig....
Vad ska du göra idag? Hej, hej, ska vi gå nånstans?
Säg, säg, har jag nån chans?"
"Mina vänner dom brukar säga, ta det lugnt försök att verka cool,
Men allt som jag vill är att krama dig, om jag bara hade mod...
Vi brukar ses ibland på rasten, när ingen annan ser, då blinkar du till...
Åh, om jag vågade fram till dig och fråga om du vill...
Hej, hej, ska vi gå nånstans? Säg, säg, har jag nån chans?"

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Jag vill lära mig finska, men det finns ingenstans man kan göra det här omkring... förutom på nätet. Jag sitter och försöker.
Jag har firat hela helgen! =D
Ska ju börja på det nya jobbet imorn. Ska bli gottigt.
Hur har din helg varit? Lika regnig som min eller? ;)
Kram

2007-06-17 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0