Helgen...


"Du e den sötaste som finns, du e den finaste jag vet...
Du har allt det där som alla önskar sig....
Och vet du? Jag diggar dig!" 
Nu har våra pojkar kommit hem från hultsfred :)
Ha haft usel kontakt med dom meen finally home again!
Hoppas ni hade kul...uppdateringar grabbs....du me tommy (",)
Helgen vart perfekt:) va ute en sväng på "olles" igår...
Helt ok kul faktiskt:) Jag å sara....fick me oss patrik med....
vi tyckte lite synd om han....sitta ensam hemma å ha de tråkigt....
nepp funkar inte så tyckte vi...såå drog med vår vän ut i det fria:)
Mot en liiiiiten tjänst...*visar måttet mellan tummen å pekfingret*
Hehe vi förfestade å bytte kläder å han fick köra;) evil*

Sara å ja ha vart riktigt hurtiga idag...blev ut å springa i morse..elle ahh kl två;)
Iaf det blev att vi började på torpa...runt kabe...runt kyrkogården,
förbi mig...sen hem te sara igen....
Käkade köttbullar å pulvermos (clara ]:) )
å lingon å sallad:) å sås me;) *alltid*
Nähepps....film å dusch....sen sova....
party me grabbarna på jobbet imån igen:)
måste ju vara utvilad;)
såå fina:) huur goa som helst...:) Like alot*
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0