Härligt, härligt, men farligt, farligt....

Is it right,  Is it wrong,  What I'm feeling....?

Idag har flickan jobbat helt själv hela dan....å inte ett fel,
å inte nån krock eller nånting dåligt har de blitt... *mallig*
Sen ha ja typ börjat fatta namnen på alla dom söta å
snälla pojkarna vid truckarna heter...-ish... de e rätt många...
Sista dagen på veckan imån då....skönt å vila fötterna....
fan sååå ont gör de... :( ingen dämpning what so ever i truckskorna...

Igår var man ute i stugan å mös...
åkte hem lagade lite mat å åt lite godis å såg på film:)
Mys mys!! med vem e hemligt;) eller hur sara å clara ;)

Blir träna ikväll....men stackars mina fötter....
få se hu mycke jag orkar... :/

Ser massa små svarta fjärilar på väg te bussen på morronen....
såå söta...men man får liten känsla av at nått hemskt kommer hända;)
meen knappt möjligt nu längre när min retard e borta.....
*inte många som tycks gilla honom*  -moahahaha-
dessutom  har en kille sagt...han som spelar golf*
att retarden kör sämre truck än mig....
näe, han sa att han kör sämst truck på hela stället! så de så...
För övrigt så var det 23 grader varmt ute i tisdags kl halv sju på morronen hemma hos oss....
*ville bara påpeka att sommaren faktiskt varit här...kallt ute nu:(*

träning...Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Nu kommer vintern! Härliga kyla! Neeeeeeee... Varmt sá dä vá!
Hoppas du orkar hela träningen. Kram

2007-06-14 @ 19:04:01
Postat av: Clara

Hello there stranger!
I miss you!

2007-06-14 @ 21:03:57
URL: http://clarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0