Hurtig brud...

Var ute å sprang runt rocksjön igår....fan va duktig man e då....
Fast inte det bästa att göra när man e sjuk och hostig...
(Märkte det när jag fick svårt att andas)
efter lite mer än hälften fick jag lite on i ljumsken...
men sket i det och överarbetade kroppen...såå nu tror jag att jag har sträckt mig...
ont som fan gör det iaf....å knäet pajjade såklart...men det gör det ju alltid såå...e rätt van:p
men ljumsken va nå nytt...JÄTTEnytt! visste inte ens att ja hade nån typ.... :p

Hur som.... PENGAR PÅ KONTOT! ....skulle bara testa hur det lät....
ha fått köra med SLUT PÅ KONTOT! i typ en månad nu...meen snart e de slut igen...

Ha vart stressigt på jobbet ida me....allt e bajs denna torsdagen....
fredag å helg imån.....hoppas på lite bättre humör och pallar då....
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0