de pissar regn.....

"vart tog den sköna varma sommarn vägen,
vart tog den sköna varma sommarn vägen....ingen som vet ingen som vet..."

Trött....jobbet gick bra ida...fast vi va utan Hasse....we made it work...
Dagens "sagt på jobbet": (efter lunchen)
"Usch jag smakar pytt..."
Haha, då tyckte jag och linda det var urkul....grät av skratt....
va liite trötta....det blir iofs lite roligare med miss X betoning på sin mening:p

http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0
Såhär vill ja me göra på mitt bröllop:) fan va coolt....
undra hur man får blivande mannen att göra detta för en?
Hmm.....

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mr nice guy

det skulle jag lätt kunna göra;)

2007-07-25 @ 04:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0