Ännu en helg har passerat...

JApp helgen började med att vi som slutat jobbet..å våra vänner gick ut för att fira:)
hade jon å hans vänner + linduss, å såklart mina vingar som
håller mig uppe bland mina rosa moln...claar å saar på besök:)
Hade inte ätit mest såå...kvällen slutade lite värre än va den började...
meen skyller det mesta på åksjukan...jobbigt sånt där;)
Lördagen var massa massa lugn...såå skönt...grillade lite me min bror å var allmänt seg...
å lessen* :'(
åkte till hjo på kvällen med flickorna...för att köpa glass...
godare glass finns nog inte!! totally worth it!
fick uppleva massa typ insekter....hela himlen var bokstavligen SVART av dom....helt sinnes...
som i polen när vi åkte dit i 8:an elle va de va....fast då handlade de ju om knott....
de här var monster-knott! stora som humlor typ...å närgångna.... :-s
hur som...klarade oss levande där ifrån...med nöd å näppe....
höll på å få bildelar på oss av nån ful epa som i princip var superlimmad på sina ställen...
ja, jag säger då de....silvertejp! ...att dom aldrig lär sig.... ^^
sen åkte vi hem å satte oss å planerade inför resan...massa söta listor blev de:)
såå nu vet vi va vi ska packa:) perfekt...jag börjar imån!
idag då...elle ahh, nu e de igår men i söndags...så blev de la a6 for some shopping...
blev inte mycke...men det vi behövde;) till resan...jo för de e ju såå att vi åker till sunny om två dar!!!!
ville bara påminna*
sen blev de en-pyssla-om-oss-själva-kväll aka tjejkväll hos hult:) ansiktsmask å hårfärgning på claar bla.
sen lite lax, ris å hollandaise-sås, å efter det filmen "Bang bang you're dead"
Bra film!
nu blir de te å sova....ska ut på en tripp på stan imån igen såå...växla pengar å såå...
ha de gött....snart åker vi!! :D
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: josefine

vem är inte fin :S vad snackar du om ? :s

2007-08-13 @ 01:08:15
URL: http://josefijn.blogg.se
Postat av: josefine

Ojå , Förlåt att jag tog illa upp :$ :/

2007-08-13 @ 13:48:53
URL: http://josefijn.blogg.se
Postat av: (lite orolig) moster

..ni e väl försiktiga där nere..

2007-08-13 @ 21:14:23
Postat av: Tompa en la españa

hej o hej! Fan, ni maste vara radda om er
i Bullet. All skit man laser om. Men kul kommer
ni garanterat fa!...Ps ta med en extra lever...
Puss Bruchan!!(tompen)

2007-08-14 @ 09:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0