Utgång...I'm to old for this...oder nicht...

Japp, utgång vart de...ha ju inte vart så hurtig på sistone...hehe..såå lite måste man ju shaka...fredagen va rätt trevlig...som sagt meen de ha ja redan informerat er om..:P
igår då...tänkte se hur det var på APT så man vet om man behöver undvika det i fortsättningen...men som jag trodde....18 års åldersgräns...och det kom ingen mot oss som gjorde att vi skulle ändrat våra planer....såå vi vart inte så imponerade...
Såå de vart Huset...träffade en gammal vän som velat ha mig förut...och han hade inte glömt mig...de va trevligt;)
haha *skryt*...sov gott sen iaf...

Valborg nästa!!
Grillning, dricka, massa vänner....what say you?

Får mina bilder på lördag för övrigt...såå kul ska det bli att se dom....fem rullar för tusan! kul kul!!

Ha de gött!
Blir en "Ta-de-lugnt-söndag" för mig idag... :)

Puss och Kram

Fick för övrigt en påminnelse av Julius om berlin...
Vi var inne i ett varuhus me mat och grejer, letandes efter en toalett....en spillning och en grymt massa skratt senare hittar vi en stor tung lagerdörr....och ser man på...DÄR var toaletten...och en såndär traditionell liten städtant... (",)
Lina och jag hann in först...såå julia fick vänta... och det är ju såhär...att går man på toaletten i berlin..eller tyskland överhuvudtaget...så ska man lämna en peng till hon som städar....nu var det såatt ingen av oss hade mynt....såå när lina och jag var startklara, så ropa vi till julia att
-När du är klar så sticker fort...när hon går in och städar efter dig....julia var med på det....det gick dock lite långsammare i verkligheten än i våra små hjärnor...aja hursom helst efter några arga blickar och ett antal tchüss och danke schön! (inte nån vänlig ton heller utan asförbannad...) så vart vi ute!
Yes victory! tänkte vi...alla va ju ute torra å rena och nykissade...
Då börjar julia titta väldigt hårdhänt på en sjal...
- Den här va väl fin?
Jag som kunde ana vad som pågick sa:
- HAHA erkänn att du torkar av dig?
Julia börjar asgarva..
- Nää...(!) nervöst tittar hon sig omkring...
-Haha joo de gör du....
Nu har lina med fattat vad som händer....sen säger julia...
-Men den va nog lite för dyr...
Hon viker ihop sjalen och går iväg...
Vi låg dubbelvikta!                                                                            

Lina, Jag och Julia
Hade för övrigt över 27grader varmt hela vår tid i berlin...just de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0