Årets olycksdag...Done!

Först välte en stol på min ...såå lär ju få en svart nagel elle nå... :(
sen så stukade jag min fot massa ...(den andra foten)

ONT! såå nu ligger jag med lindad fot och gnyr...

Det var typ det jag skulle säga... :p
Nu när jag slagit mig såå mycket idag såå kanske det dröjer ett tag tills nästa gång?
*hoppas*

Kusinerna kommer imån och stannar över helgen...ska bli kul!
såå ingen utgång för mig...till alla er som frågar...
Dels för uttråkningen, å dels för fotleden...kan ju inte .. :(

Va på a6 efter träningen....hittade min bikini:) såå det är nästa inköp!
plus klänningen och ett par skor..eller två...plus en kavaj....plus linnen...hmm...vart ska man få pengar ifrån?
aja de problemet tar vi då...

Ska sova nu....

Puss och Kram, och Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Oj, men du får ju ta det lite lugnt med dig själv. Du kan ju inte springa runt och skada dig massa. Det låter som du fyllt din skadekvot för ett tag framöver ja. =/

Pengar växer på träd. Det är bara att gå och plocka... eller har jag drömt det? Fan... det är nog så. Jag har alltid för lite pengar av någon anledning. =P

Glad Påsk, kram.

2007-04-06 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0